22 July 2009

:: betui ker menteri nie bangang , AKU RASA tak KOT ::


aku petik dari kedahlanie

http://kedahlanie.blogspot.com/2009/07/menteri-bangang-awat-hang-ingat-kami.html


aku rasa tak bangang....sebb status menteri tu...
tapi kalau sampai larang org nak pi meeting...kena pikiaq dua kali tu...

negeri2 pembangkang tu adalah negeri2 pembangkang pada kerajaan pusat, TAPI kerajaan kepada rakyat negeri tersebut...


so kena pikiaq balik lah...
rakyat2 negeri tu berhak dapat apa bantuan or perkhidmatan dari federal...

so jgn kerana perut busuk, hasad dengki, khianat, iri hati , cemburu dan qasa nak balaih dendam..terus nak diskriminasikan negeri "pembangkang " tu...
ada otak kena guna.....
hang tu nasib baik lah menang MP...dan nasib baiklah bnyk calon BN lain kalah...
kalau depa manang jugak....KOMPOM hang pon tak leh jadik menteri jugak....

so jgn lah buat BANGANG sangat...tadbir lah dgn baik...
that why org2 melayu meluat ngan hangpa UMNO...berlagak tak kena tempat....

bila melayu sokong CINA dap....hangpa katalah mcm22..tak kenang budi lah...pastu hangpa cuba nak adu domba bagi cetus ketegangan kaum....

dah hangpa perangai macam "TAIK" tu yg oqang meluat....

aku ULANG ..TADBIR kementerian tu elok22 lah....

bukan negeri nie MAK BAPAK hang punya.......napa perlu nak berlagak bangang sanagt...

aku yakin sangat..pilihanraya akan datang....hang dengan kebangangan hang akan "walquyuppp"...wait n see

No comments: