26 July 2009

:: Hari Keluarga Masjid Kuaters KLIA ::

salam semua, semalam sabtu, masjid kuaters klia telah menganjurkan hari keluarga utk anak2 qariah masjid...

bnyk aktiviti dilakukan....masjlis dirasmikan oleh ADUN LABU iaitu Dato' Hasim Rusdi..tq
dato, nanti boleh mai lagi...

mcm2 acara sukaneka, game pentaque, memasak, carik harta karun, tenis, rawatan kesihatan, pertandingan mewarna selain gerai2 jualan dan pameran

anak aku join pertandingan mewarna...saja bagi pendedahan kat dia..lagipulak...boleh dapat kawan dan boleh bersosial jugak...

aku buat rawatan kesihatan sahaja..alhamdulilah..semua okay setakat nie..

berat 50kg, tinggi 161 cm..bmi okay..depa katalah..
tekanan darah okay..
120/80..betui ker...

test darah //kandungan sugar dlm darah.....ph aku 5.4...doc said ok...
dia pesan...amalkan cara hidup sehat...iskk..iskk..mcm ler aku nie ada simpan pompuan lain....mmc ler aku nie kaki hisap rokok....hisap lain adalah...hik22

anyway tq doc...comei doc tu..that why aku pi buat rawatan kesihatan....jgn marer noee

anak aku ada masuk pertandingan mewarna...result umum tengahari..kami balik awai....sbb nak pergi tempat lain pulak


minta jasa baik ustazah norita atau En.mohamad maelah..kalau salah sorang pemenang tu adalah abid khalis harap dapat hubungi saya noe...phone number ada kat belakang kertas mewarna tu..kalau ler ada..kalau tak ada, nak buat mcm mana...yg masuk pertandingan sahaja utk kategori 6 tahun kebawah..dekat2 seratus orang...isk..iskkk..qamai sungguh noe..

baguih ler masjid buat aktiviti mcm nie....supaya org yang "SELALU" mai masjid akan insaf sikit...hik22



















tengah duk carik lokasi, nak park kat mana...penuh ruang lobby masjid


















dah jumpa tempat parking
















pertandingan baru bermula...amal pon sebok gakk
















dia pon nak kalerrr jugakkkkkkkkkk...aduss..berebut kaler tu...
















qamai kannn..




















pandangan di sudut satu lagi..
















non bumi pon masuk...syabas kepada anda sekeluarga

















abid tengah tekun...
















pilih kalerr....




















dah 80% nak siap
















sikit lagi nak siap




















dah siapppppppppp




















ini hasilnya....alhamdulillahh
















adun labu...Dato' Hasim Rusdi sedang berucap..

No comments: