16 December 2007

Rumah di KG

Saja nak citer kat sini, bukan nya ada niat lain pun...alkisah umah kat kg, sbb ahli-ahli rumah dah semakin ramai, setakat sekarang semua sekali ada 25 org, biler time nak raya or cuti sekolah, biasalah....akan berebut bilik...maka pada 23hb nie pon, akan ada kenduri so akan tambah lagi sorang ahli keluarga ku...atas inisiatif itulah, ayah aku nak tambah /perbesar sedikit ruang tamu yg ada.makan belanja bnyk jugak nak perbesar ruang tamu nie...kami share ler adek beradek pakat bagi kat ayah...

setakat lani..semua dah siap...alhamdulillah..
tahun 2008 pulak...i'allah adek pompuan aku yg sorang tu akan melangsungkan perkahwinannya...i'allah...didoakan semuga semuanya berjalan lancar...
aku nak kelik kg pada19hb malam..sehingga 25 hb...aku rindu sama ayah aku...anak2 menakan aku dan ahli keluarga yg lain...moga2 kalian suksess selalu..


gambaran seperti dibawah...




































No comments: