16 December 2007

Cuti pada 16 December 2007

he, he...hari ni aku dah janji dengan wife and anak aku nak pergi IKEA nak carik hadiah utk adek aku kenduri..biasalah...jam 930am baru bertolak ke IKEA, sampai sana org dah ramai...
tapi sbb masih pagi lagi...parking pon senang,sblm tu buat member card dulu, sbb kot2 ada diskaun.. spt biasalah...kalau pergi ikea...semua barang nak pergi...tapi aku n wife kuatkan semangat jugak...beli apa yg dah dirancangkan sblm ini..boleh lah jugak utk hadiah buat adek aku yg nak kawin..utk aku tak ada apa sngt...jam 1pm pun dah abis pusing22..biasalah..lani gaji mana dapat lagi...kik..kikkk..gaji pun sikit..tapi alhamduillah boleh sara anak bini, tidur pun lena..taknak terlalu mengejar kekayaan sampai abai bini...

sblm balik...jalan2 kat ikano pulak...saja tengok gelagat org...org tak berapa ramai..may be sbb belum dapat gaji kot...
tapi promotion krismas, meriah jugak...

samapi umah jam 2pm...rehat sat...jam 415pm, "terlayan : ler pulak citer tamil..Chanramurkhi..dah sepuluh kali aku tgk...masih nak tengok lagi..kik..kikk..biasalah.pelakonnya..super hero number one...rajnikanth...

petang..rehat aja...ingat mlm nie nak setadi..nak polish "technical skill" balik...nak buat codng...
itu aja utk hari nie,,
























No comments: