08 January 2008

Raya Korban 2007 (20 December )






Raya korban menjelang tiba, aku tahun nie semayang raya di Tepen, umah mentua, tapi tghari dah sampai kg aku..bukan apa, nak balik tolong kaum keluarga aku utk mengadakan kenduri kahwin adek lelaki aku pada 23 hb nanti

Raya korban, di rumah mentua, biasalah, makan sup...mak mentua aku buat..fuhh power...
cuma nak citer, perjalan balik kg nak raya aja yg tak best..
jem giler babass....aku amik guhtrie hway...sampai rawang..dah tak boleh masuk hway utara selatan...keter bnykkkkkkkkk...giler...aku balik kg ngan anak bini dan abg ipaq aku tumpang sekali sbb keter dia , bini dia dah bawak balik awai ke kg...biasalah cikgu sek...cuti panjanggggg...
kami bertolak dari enstek jam 8mlm...sampai tepen jam 2.30 pagi..kikk..kikk..letih gilerrr...berhenti kat tapah ada kot sejam setengahhh...nak minum ayaq pun susah, kat tapah tu...kik..kikkk...almaklumlah cuti seminggu...








No comments: