15 May 2010

:: ITEX 2010, bukti aku disana on Saturday ::

Sabtu lepas....aku ke ITEX 2010, di KLCC... ada produk yg melibatkan aku terlibat dlm pameran tu... sampai jam 10am di klcc, but standby utk masuk ke Aquaria dulu..yelah dah rancang lama nak pi akuaria..so bila ada itex..lagi ler semangat tu tinggi...
akuaria pon best....itex pon best... alhamdulillah.. produk kami menang...tak emas, tak gold, tak silver...tapi gangsa pun dah memadai...area..telekomunikasi.... terima kasih kepada kengkawan semua.... jumaat lepas..pi bantu setup sistem kat sana...i'allah kalau ada kelapangan esok ptng nak pi sekali lagi.nak bantu utk packing barang utk tutup booth pulak... harap2 ada kelapangan ler...

tak nampak kat bahu kiri budak tu...budak tu pon mai melawat itex...yg cerdik pandai takmai...buat gapo...
budak nie pon mai jugak...visitor lagi..trade visitor..

budak nie jugakk..



budak dan bapak kepada 3 budak...warghhhhhhhh


aku ngan projek manager FiberLAN System...En saidini..
ini dengan geng2 UKM..depa dapat gold..tiap2 tahun menang..aku pun heran..

ini result yg dipamerkan...ada nama aku tu..

ini pass utk masuk..kena register beb..., mana boleh masuk qombu macam tu aja..

dgn geng2 tmrnd
wife dan anak2 pon join gak..

geng power rangers..hik22

aku ler nie...habis takkan hantu kot..

No comments: