02 September 2009

:: Cuti MerdekA 2009 ::

///salam semua....cuti dari 29 august till 1 sept aku kelik kg ler...

2 mlm kat pendang...2 mlm kat tepen..


ini juadah kat pendang













































ayam percik beb....sedap gileerr..








































ayam yg dimasukkan dlm daun pandan...dan digoreng..aku panggil ayam goreng pandan...sedap siotttt..















sambal belacan.....

















































menu hari pertama berbuka di pendang...




























anak2 aku dlm keter..on the way mai kl balik..



































anak adek aku..nama dia takif..














pokok bonsai(sinai) dan pokok betik kesayangan kami semua..hik22
































ayah aku dan cucu dia...
wife aku ngan anak menakan ..mursyid..

No comments: