17 July 2009

:: Matrik vs Diploma vs Maktab, mana pilihan anda ::

salam semua...

"mana aku nak masuk nie?"...kalau masuk matrik..ada yg dua tahun ada yg setahun...
kalau pandai sikit setahun aja..kalau bengong sikit 2 tahun...

ehhh...dapat pulak Diploma...yelah...lepas spm mana boleh buat ijazah lagi...

keputusan nak kena bagi tahu cepat...
kalau aku terima matrik...maka diploma dah kira "burn" secara automatik....


interview utk masuk maktab jadik cikgu pun lambat pulak result....

spm aku okay....kalau harap dapat masuk maktab...tup22 tak dapat...tak kena naya...

adussss...


itu antara yg bermain di kepala hotak budak2 lepasan SPM...
yg jadik masalahnya..yg cerdik22 lah...
sbb matrik dapat, uitm(diploma_ dapat ...dan i'allah maktab pon dapat...

kalau spm tunggang langgang...aku rasa tak penin nak nak pikiaq...sbb kompom susah dapat matrik...lagi susah nak dapat uitm...

hik..hikkk

apa cerita pon...
matrik lani lain dari matrik dulu....

///alamak ada kejer lah pulok....nanti aku sambung...

No comments: