02 August 2008

:: Ambil Jubah Konvo ::





tanggal 2 ogos(sabtu lepas)..aku ngan wife +abid ke pusat pengajian siswazah untuk ambil jubah konvo..
alhamdulillah semua berjalan lancar..depa check yuran, bagi kad alumni..dan bagi sedikit cenderahati...
masa nak ambil jubah..mak oiiii....kaunter bukak satu...org ada 2 ratus org....quequ panjang giler....aku terus ke depan n tanya pihak kaunter...ftsm kat mana..dia kata kat depan...aku tgk kaunter tu tak ada org..terus ambil....
sian kakak2 n abag2 yg kena baris panjang....aku rasa itu fakulti pengajian islam..or yg ramai candidate....
aku dgr depa pon duk mengomel kat pihak pps...depa kata tak profesionall langsung...
kat situ lah nak ambil jubah ..kat situlah nak tukar jubah..
kat situlah nak cuba jubahhhhhhhh....rugi aja ada master n phd...
terserempak dengan sorang graduan phd...nampak eksen aja...yelah..dia phd..aku master....tapi...kalau ilmu tinggi sepatutnya lebih educated lah...ni menyombong aja....
pi rahhh..tak herannnn....kik..kikkk
aku ada sound "sorang mamat " tu..masa aku ngan wife duk ambil jubah..tup22 dia potong baris....aku soundflah...." apa lah lu...kat depan tu my wife dia prgnant...tolerate lah...i kat belakng dia..yg lu kalut potong baris ni apa hal..
rugilah....ada master or phd..but perkara22 yg remeh temeh ni pon nak kena sound..
terus mamat tu beratus kat belakanng aku...dia naik hangin kot..mintka maaf pon tak...lantaklah...
apa aku peduli...
janji bini aku tak perlu baris panjang222....
mana boleh berdiri22 lama2 woii...dah 7 bulan....tolerate lah sikit...






//nanti akuciter

No comments: