02 May 2008

:: Birthday Anggun ::

Salam... Semalam tanggal 1/5/2008, kami sekeluarga meraikan hari kelahiran anak2 menakan kami iaitu Anggun dan Alam.. majlis bemula jam 2.30 pm..kami balik jam 5pm.. terus ke enstek...tengok rumah22 baru bersama keluarga geng bukit subang...meriah...kik..kikkk. harinie....aku kerja as usual..but my wife cuti..tambahan dia pregnant..kasik dia rehat sikit.. anak aku...hariniekay aja...tapi tak pergi taska...lepas kelas..terus balik umah...begitulah setiap kali kalu kami cuti... lain lah..kalau betui22 kami cuti utk ulangkaji pelajaran n so on...this sem bizi utk buat projek thesis aja...moga2 kami lulus dengan cemerlang...



ini di enstek..rumah pameran..geng 3 sepupu nie...memang power..abid muda setahun dari depa... dua beradek..danial n daim


depa duk borak apa aku tak tahu...



hangpa tengok..mcm22 gaua duk ada...depa nie kaki ultraman nie..ngan power rangers..


bibik dengan anggun..birthday girl




anggun. alam dan mummy depa...aku menyebuk aja kat sebelah tu
aku dengan alam.
bersama geng bukit subang

No comments: