03 February 2008

Separuh Lega...tak abis lagi nie

salam semua..
just nak share aja..Jumaat lepas(1/2/2008) aku mengambil cuti tahun yang kedua...cuti yg pertama, aku ambil utk pergi buat lesen n i/c sebb segala wallet aku hilang beserta rm 500...takdir tuhan agaknya..

so jumaat lepas cuti yg kedua..so aku ada baki cuti 23 hari lagi utk tahun nie...kemungkinan kenduri adek aku pada mac nanti...

cuti nak buat preparation utk menghadapi 2 paper final iaitu paper JAva(oop) dan paper Research methodology...letih..memang letih..tambahan pulak...ada lagi yg tak abis...

assigment..paling lewat kena hantaq pada 8 hb nie..beserta 2 presentation(1 utk projek sem) dan satu lagi utk proposal final projek..dekat22 30 pages jugak kena karang...

jurnal pun tak banyak lagi yg aku baca n dload...adussss...

so..kalau tak ada aral melintang...semua mesti dikomplete kan sebelum 9 hb 2 nanti...

moga22 kerja kat opis semakin senang..dan dapat disiapkan...

4 tasks to go..
1) siapkan proposal projek
2) projek sem(multimedia)
3) presentation multimedia
4) presentation proposal projek

exam baru tamat tgh hari tadik jam 12....abis exam..aku balik umah...makan tghhari..
pastu terus tidur...
petang bawak anak isteri p jalan2 kt klia...

singgah kedai mamak..makan ala kadar..utk alas perut... balik umah, semayang maghrib..
abis tulis blog nie nak ..kena sambung utk siapkan projek sem...

tolonglah aku ya Allah..

No comments: