11 February 2008

CUTI 4 HARI

cuti..khamis sampai ahad..4 hari....org sibuk balik kg, aku ngan anak isteri aku sibuk menyediakan proposal projek(final projek) termasuk presentation dan 1 presentation lagi utk multimedia...presention pada ahad 10/2/2008

sabtu petang...pergi giant beli printer...rm 188(guna kredit kad)..canon pixma model ip1880..
print proposal jam 3pagi 10/2/08..
buat proposal termasuk slaid presentation dari sabtu mlm sampai jam 8pagi ahad..kami suami isteri tak tidur..terus tak mengantuk....

qenyah..sebab kena ada bnyk reference utk dijadikan lit.review...setiap yang dinyatakan mesti ada proof...tak boleh tangkap muat aja...

nak buat tulis rujukan pun "qenyah" jugak...bnyk rule22 yg nak kena ikuttttt..

so pada ahad 10/2 bermula jam 9am...presentation multimedia projek bermula...
abis sekitar jam 1040am..alhamdulillh semua okay..
harap dapat A

lepas tu ..present proposal projek...sorang 30 minit...kami ada 6 org..adusss...mampuiiiiisbb ahad..maka kena bawaklah anak aku sama..
...walaupun anak tak sehat...sedih..masa present tu..jam dah 1230 tgh...abid(panggilan utk anak aku)..cakap.."ayah, abid lapar..napa lama sngt .."aku bg dia makan biskut dan air sejuk..
jam 1.30...terus ke restoran yus, kat seksyen 4 tambahan..pekena nasik ayam n nasik paprik...

balik.umah..lepas solat zohor...terus tidur....

KESIHATAN ABID ADA MASALAH...DIA TAK SEHATTTT....SMLM BADAN DIA JADIK "KELOPAK AIR" KAMI CAKAP LAPAQ GARAM...TARUK BEDAK...
PAGI NIE DIA MERENGEKKKK........YA ALLAH BAGILAH KESEHATAN PADA ABID...

No comments: