02 June 2010

:: Trip to Kuala Terengganu, Day 2_m 29052010 ::

day 2..(sabtu)
1. minum pagi kat hotel seri malaysia...makanan sangat bagus...

2. ronda2 sekitar bandar marang....dan mandi kolam

3. jam 10.45 ..abg aku sampai ke hotel kami sbb nak ke dungun ..makan kenduri sepupu...dari marang ke dungun more or less 70km..walau jarak tak berapa jauh but lama..sbb jalan tak boleh pecut...17v check out terus sbb nak check in di batu burok beach resort pulok

4. lepas makan kenduri di dungun...kami balik semula ke kt..sbb nak chec in...nasib baik ada anak menakan aku darjah 6 tu..dia tourist guide kami...depa tiap2 minggu mai kt..hik22..

5. lepas check in ..makan kat depan masjid terapung kot..seberang jalan..ngan semua famiy aku(kak lah dan abg aku)..

6. lepas tu terus nak ke pasar payang...dukacita...org qamai mcm semut...jalan macet sngt...
7.kami divert desa murni.iaitu gedung pelbagai kain, baju,,dan sebagainya..tak jauh dari situ...

8. lepas tu kami semua ke taman tamadun islam dan masjid kristal...lama kat sini...samapi magrib( kat sini bagus nak lepas lama)

9. balik batu burok...utk rest


minum pg kat hotel seri malaysia marang, makanan sedap2 belaka




sekitar pantai kelulut


depan hotel seri malaysia marang..ngan kak ipaq aku..cikgu ct
anak aku dan anak2 menakan aku..depa duk setiu..rhu 10..depa otai jalan2 kuala ganu nie



hidangan umah kenduri...menu pengantin..ada bnyk lagi..

No comments: