24 May 2010

:: TRIP Abid ke Zoo negara ::










Sabtu lepas tadika anak aku ada menganjurkan trip ke zoo negara...zoo negara tu....buka zoo lain..power tu....semua negeri ada zoo, cuma kelebihan zoo yg anak aku pi nie adalah satu aja...sbb ada NEGARA kat ujung dia tu...so power lah....hik22...bertolak jam 8ammdan sampai umah balik jam 520pm....sampai umah...letih...aku tanya nak makan apa..dia kata nasik...adatlah...sbb melayu...takkan nak makan macaroni kot....nanti jadik org putih pulak...lepas makan aku suruh dia berehat n kalau nak tidor..tidor lah...nanti ayah kejutkan..
depa pi dua biji bas....BAS A dan BAS B..tapi yg aku nampak...semua teachers2 pi jugak...hik22..masanielah nak berjalan kan....kan techers kan..



6 tahun dah pi trip...aku dulu masa darjah 5 baru pi trip.....yelah mana aku tak pi trip masa tadika....sbb aku tadika pun pi sehari aja....ha..ha..ha...

No comments: