21 May 2010

:: Selamat Hari GURU ::

Selamat hari guru ...tahun nie 16 May jatuh pada Sunday...

untuk kesekian kalinya dan seperti tahun2 sebelumnya, aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua guru2, cikgu2, ustaz2, ustazah2 yang telah mengajar aku sehingga aku menjadi homosapien yg berjaya macam aku lanie, ...SELAMAT HARI GURU kepada kalian semua..BUDI DAN JASA KALIAN TETaP TERAKAM DI DALAM LEMBARAN SEJARAH INSAN YG BERNAMA MOHD KHAIRI.., ada umur kita jumpa lagi



here we go, sek keb ayer puteh, pendang(1982-1987) - selamat hari guru kepada semua guru2 terutamanya , cikgu hamid, cikgu razak desa, cikgu sharipah zawiyah, cikgu othman, cikgu norhasmah hj hussain, cikgu salleh, cikgu rahim, ustazah khodijah, ustazah rokiah, cikgu salleh, cikgu jamaluddin, cikgu razak(guru besaq) , ...cikgu zamri, dan lain2 lagi yg aku tak dah tak berapa ingat.


sek men padang pusing(lani di panggil nama sek men syed ibrahim (1988-1990) - selamat hari guru kepada cikgu mat lazim(mate), cikgu azizan(seni perusahaan), ustaz mokhtar, ustaz shaari, cikgu razak(b.i), cikgu sofi(mate), cikgu sobiyah(guru kelas tkt 3 n geog), cikgu hj karim,


sek men teknik aloq star (1991-1992) - selamat hari guru kepada cikgu sharin(bm), ustaz mat akhir, mrs LIM(b.i), mr lee(add mate), miss kong goon lai( bio), mr tan hong song( agri culture), cikgu zulkhori, pn aishah tom(geog), pn aida(modern mate), cikgu ishak md shah,ala cikgu yg jadik imam kat surau asrama tu,org panggil kat dia ustaz..hik22 dan sapa lgi yer...guru besaq..OMAQ ABBAS...jasa kalian aku kenang sampai lani...




selamat hari guru kepada semua adek beradek aku dan ipaq aku yg bergelar GURU...syabas utk kalian sbb menjadik pendidik yg berjaya, walau gaji tak bnyk ,tapi kalian tetap tabah mendidik murid kalian sehingga berjaya, syabas kepada cikgu Fadhilah, cikgu zul, cikgu khalil, cikgu ct zawiyah, cikgu fadhil, cikgu pn rosma...liza, ustzah rumiza, ustaz zul pasti hidup kalian diberkati allah...


selamat hari guru jugak buat biras2 - kak nuri dan cikgu ct , selamat hari guru jugak buat kawan2 semua yg bergelar guru, sapa yer yg aku ingat kat sini..cikgu yati(bkt junun), cikgu hairul fadli, cikgu ..alamak tak ingat ler pulok weh..anyway..selamat HARI GURu noe...



ada depa tanya, hari polis, polis naik gaji..hari tentera, tentera naik gaji...hari guru, guru dapat apa...hik..hik...GURU DAPAT HARI MINGGU, CUTI LAGI, GURu DAPAT gotong royong ngan keluarga pelajar2...dapat makan2...dapat apa lagi yer.. dapat PAHALA Wwehhh...




lagu hari guru dah melekat dlm kepala hotak aku..walau aku tak guru pun....hik22.hikk..


perihal anak aku pulak..yg kat tadika tu...
tadik pagi dah bg hadiah utk guru2nya di tadika dan taska...

terima kasih banyak2 kepada guru2 ditadika nuriman educare dan taska..dlm mendidik dan menjaga dan membekalkan ilmu serta tunjuk ajar kepada ABID khalis...hanya allah yg dapat membalas jasa kalian...dan didokan agar kalian semua dilimpahruahkan rezeki lagi...










No comments: