18 October 2009

:: tak kemana pon, ada dirumah aja ::

Sabtu....pagi...kemas umah n rilex2 sambil baca buku agama karangan ismail kamus...dah suku pages aku dah baca....


tghari jam 1.30pm..kami ke rumah boss my wife kat kuang, selangor...ini pertama kali aku kesana...ambil elite, keluar kat bukit jelutong..tol rm6.20...pastu amik guthrie..rm 1.40 pastu sekali lagi rm1.40...exit...kat jalan yg nak menuju ke kuala selangor tu...
pastu amik sungai buluh....tup22..nampak signboard kuang...sekejap aja...

jumpa ramai kawan2 mywife..antara yg aku ingat adalah...

boss besaq depa...en zaki & isteri, tn haji mail sekeluarga, harman sefamily, hakeem sefamily, heemy sefamily, salleh sefamily, shahrin sefamily, kak tun sefamily, farah sefamily, linda sefamily, en azmi sefamily, raziman sefamily....itu yg aku ingat ler...

anyway....makanan ...aku makan sampai nak pecah perut.....yelah dah tak makan tengahari...nasib baik ada nasik,,,
tq en roslan...

balik dari umah en roslan...singgah kat tempat rehat elimina...solat asar.....pastu ke nilai tiga...carik blause utk isteri ..hik222..., sampai umah jam 8 mlm...abis sehari...


ahad...
pagi nie semua bangun awai....jam 7am..aku layan tv9..TANYALAH USTAZ....tajuk solat///not bad ulasan ustaz tu....

pastu suruh wife bikin nasik lemak + sambal n telur dadar....wua...kenyang kami sekeluarga pasgi nie....

harinie tak ada apa rancangan sanagt..maybe kemass2 laman umah...aku kan minat bab2 umah nie...walau ilmu tak banyak..but aku suka....tolong bini daaa....bini dah semakin tak kuat nie....

hujung2 minggu tolong ler...takkan nak biaq bini aja buat kejer umah..
plan harinie...no plan...hik2222..hik22........

No comments: