13 July 2009

:: Makan2 di Bagan Lalang 110709 ::

ini tak plan....
lepas makan kenduri kat dewan felda, kl...balik umah...
lepak sat...
ajak geng 18V join sama utk ke Bagan Lalang sambil22 sembang22, so kami ke baga lalang, sepang tepat jam 530pm, naik 3 biji keter....yelah ..budak2 qamai....takkan nak sumbat sebiji keter kot...

so...kita makan2...ler...

nanti aku cerita semua..aku nak layan movie UNborn sekejap...mcm seram ajer citer unborn nie..















aku ngan anak kecik















anak2 menakan aku, sebelah mywife...dari kiri abid, anggun, danial dan daim...
danial, anggun dan daim nie sebaya...anak aku aja baru 5 tahun...

aku rasa depa yg paling heppi..
































sup ketam bang...sapa nak angkat tangan...

cuba teka apa yg kita order...
menunya
1. ikan pari bakaq, cicah ayaq asam..
2. sup ketam 2 kilo...
3. ikan siakap .beratnya sekilo...masak 3 rasa...sedap siottttttttt...habis lincin
4. sotong besaq giler...bakaq jugak...
5. kepah rebuihhh
6. ayaq limau ais, milo tarik, teh tarik, dan sirap...




















acara makan...cuba teka aku pi mana..?????



aku tak ader dlm gambaq sebab masa tu aku tengah snap gambaq...hik..hikk...bengong...tu pun nak tanya ker...

ada lagi soklan...kenapa bila org nak scuba diving..dia mesti turun kot belakang, maksudnya terlentang ke belakang...


hik..hikkk

jawapannya...kalau dia terjun kot depan..nanti masuk balik dlm bot..

No comments: