07 July 2009

:: Macam mana boleh minat benda2 macam nie ::


aku dulu pun melalui zaman budak2..tapi tak ler mcm anak aku nie....
kapal terbang dan apa jenis mainan yg ada iklan kat tv....lani musim transformers...
kene ler beli...tapi aku tak layan sangat...so kena ler reka cerita....kalau tak .."punggah" lagi ler...
















ini mainan jenis kereta dan kaplterbang....ntahlah....aku dulu masa kecik2 tak minat langsung..
mcm mana anak aku boleh minat...
aku rasa pengaruh kengkawan dia kat taska kot...

tapi takpa....aku beli yg murah2 aja....buat apa membazir duit..hik.hikk
















ini sebahagian dari koleksi 4 transformers dari KFC..adusss...















ada satu mainan tu..yg jet tu...yg kaler coklat tu(kelabu)..tangan dia hilang satu...jenuh duk carik tak jumpa lagi...

No comments: