05 July 2009

:: Aku rangkum semua kat sini ::
















ini roti apa ntah..beli kat carefour....anak aku nak sanagt nampak comei...sedap pulak tu...



















tak ada kerjo..tengok22 ada lagi pisang emas....apa lagi..buat jemput2 ler..org kedah panggil "cucuq kodok" bukan cucuq katak ler......boleh minum petang..































gambaq anak menakan aku yg baru berusia 2 bulan...nama ..aku lupa DAAA....hik..hik...panjang sangat....





















































sabtu lepas (4 hb julai) tadika tempat anak aku belajaq, ada buat rombongan ke Kilang chocolate dan jugak ker taman warisan putrajaya..
jam 730am bertolak pi..jam 310minit petang dah terpacak balik...
takpa..keciklagi..tak perlu jalan jauh22....anak aku lena dari balik sampai petang...letih sngt kot...

No comments: