30 May 2009

:: Cuti Sabtu dan Ahad serta Isnin 30May-1Jun ::


Salam semua...Sabtu hingga senin , aku cuti....tak ada yg menarik...cuma pada hari ini(sabtu) ada kenduri kat belakang umah aku...kenduri kawin ler tu....anyway selamat pengantin baru..
esok ahad....aku kena pi melaka(bt berendam) ada kenduri lagi..kenduri sepupu my wife..so esok i'allah akan rtolak awai pagi..lepak kat ayer keroh dulu, or pi zoo melaka or taman mini malaysia...
aku ada terima juga beberapa jemputan kawin dari kawan opis mate...tapi mintak maaf sngt2 kat kawan aku tu sbb kenduri tu kat kedah...aku pulak tak balik kedah....sbb baru aja balik kg..
mintak maaf bnyk2 kat kawan aku...anyhow pon , selamat pengantin baru, moga cepat dapat zuriat...
okay itu aja....tadik pagi aku cuci keter...lenguh jugak..hkk..hik...
satgi nak makan ayam percik dan gulai daging salai...hik.hikkk

No comments: