10 February 2009

:: Dimana saya minggu lepas 07-09022009 ::

cuti 3 hari lepas...sempena thaipusam on saturday...so bawak ke senin
tak ada apa2 yg berlaku sangat


sabtu around jam 10am kami sekeluarga +abah ke carefour alamanda..beli barang2 qhumah sikit..
pastu makan kat foodcourt RASA...

aku pekena mee udang
anak aku makan apa ntah yg + ice cream tuwife aku makan spaggeti kot..abah minum air mango aja...satu jug...
balik umah...around petang dah

mlm aku keluar pi pasar tani kat area kuaters klia tu, depan pasaraya kk
dibukak petang sabtu every minggu
lupa pulak nak bg tahu..pasar tani nie baru 5 minggu bukak..dari jam 5 pm kot sampai 1030 mlm
kira lani lagi senang ler nak beli perkakas apa utk masak..ikan or daging...


mlm tu beli limau sampai rm 10 ringgit...pastu beli daging...sbb nak buat sup...beli sotong n ikan
carik ketam..tak jumpa pulak...

ahad...
aku tak buat apa pun...selain kemas umah sikit2...dan ajar anak tulis...
selain jaga anak yg kecik tu

wife ..dah semakin okay dari sakitnya...
geng bukit subang singgah sat umah kami...depa ada urusan apa ntah...kalut malut aja aku nampak...

petang ahad...aku ronda2 kat masjid putrajaya..sambil layan anak anak ..
pastu pi makan kat taman warisan putrajaya...tempat favourite aku nie...
sampai umah jam 10mlm


senin..
nak layan movie...ada anak kecik..so takyah layan movie..main ngan anak sampai lena...
aku tak boleh kalau tak main ngan anak nie...terbayang aja muka depa kat depan mata nie...
harap2 depa akan sayang aku n wife satu hari nanti bila kami dah tua...

petang senin smlm...pergi kat timur n jentayu..main badminton ngan anak..sambil menghirup udara segar...

duk dlm umah lama2 pun boleh naik tensen gak ooo...hik..hikkk

status lani semua okay...cuma cuaca lani panas sikit...
harap anak ayah semua tahan yer...panas sikit aja...
okay adios...



lani kehidupan bertambah meriah dengan ada 2 anak ni...
satu dah besaq dan satu lagi baru nak masuk 4 bulan

kami guna pengalaman besarkan anak yg sulung..utk diimplementasikan kepada anak yg number dua nie...

kalau anak pompuan mcm mana pulak..hik..hikk
itu ketentuan tuhan...
doa2 kanlah semuga setahun 2 nie akan dapat baby lagi..hik..hikk

No comments: