01 January 2009

:: Selamat Datang 2009, dan Terima Kasih 2008 ::

Salam semua, dikesempatan ini, aku nak mengucapkan selamat datang tahun 2009 dan selamat tinggal tahun 2008...apa2 pon hidup mesti diteruskan dan tahun2 mendatang pasti tiba..itupun kalau Allah masih nak bagi lagi aku pinjam subsidi dariNya..Ya Allah panjangkanlah usia kami semua, mak ayah, anak beranak, adek beradek, sahabat handai agar kami semua dapat beramal ibadah kepadaMu..pohon diberikan sisa hidup ini untuk aku melengkapkan kehidupan keluarga ku, paling tidak pun mengembirakan mereka semua.

Ampun Maaf dari ku untuk Mu jika umur yang Kau beri pinjam ini, membuatkankan aku alpa dan leka untuk kehidupan dunia semata2..


yup....2009, sudah tiba....anak sulungku sudah 5 tahun, buat pembakar semangat nya diberikan hadiah spt dibawah..setelah hampir 5 bulan kumpul wang...hik..hikk..lani kena plan oo...kalau nak beli apa pon kena set target dulu..jangan main swipe kad kredit aja..

anak no 2..tadik baru kena inject utk 2 bulan ...nasib baik tak nangis...ubat demam pun sudah kasik..lani berat sudah 5.6 kg...ibunya pun dah tak larat nak dukung....

tadik petang pi Bagan Lalang..pekena makanan laut..lama tak pi sana...qamai org kat sana...ambik peluang cuti lama kot...

cuti 4/5 hari lepas...aku ke Felda Hot Spring, dan ke Teluk Bayu Sungai Petani..
1, 2, 3, 4 aku cuti...2 hb terpkasa amik cuti tahun sbb pengasuh nak hantaq anak dia ke asrama penuh...
2 hb nak servis keter , 3 dan 4 hb nak ke PD...

itu aja...aku rasa nak kena buat spec ler..mata aku dah berbinau nie..nampak blur semacam aja...adusss...





No comments: