13 July 2008

:: Sukan Sekolah Abid ::

salam semua...tanggal 5 julai lepas...sekolah abid ada menganjurkan sukan sekolah...
diadakan di dewan kuaters klia..dari jam 8 pagi sampai jam 130 tgh...
aku tak ada...aku pi ukm....ada viva masters thesis aku...apa lagi..kena tinggal abid kat teacher dia ler...nasib baik ipaq biras aku ada..boleh jugak depa tengok2kan..
yelah semua kengkawan abid , mak ayah depa mai....sian abid..tapi takpa..ini satu learning curve jugak utk dia..hik..hikk..


dia masuk dua acara...dua2 menang...dapat ler sikit hadiah buat semangat...

hari jemaat 4julai ..ada ful rehearsel...aku amik cuti..nak tengok dia amik bahagian..

so far so good...

tapi yg aku tahu..masa latihan kat sekolah dia..abid sampai demam22...3 hari...adusss..
p/s : gambar dia pakai biru adalah masa rehearsel..gambar baju kuning..gambar hari sebenar,,















No comments: