27 July 2008

:: Hari minggu Ahad 27 Ogos 2008 ::

hari ni hari minggu....jam 6am dah bangun pagi...santai2 depan umah sambil menghirup udara nyaman...malam semalm macam rasa malam lailatul qadar aja..yelah..sbb pagi ahad nie rasa mendung n peaceful aja..dengan scenary yg menarik...walaupun dah tghari..

jam 9am pi bfast kat kedai ..sebelah politeknik nilai..best jugak pekena tauhu sumbat dan roti teluq bersama2 dengan milo ais dan kopi o panas...sambil baca paper...

cakap kat my wife n anak aku..tghari satgi kita mai makan tghari kat sini...nampak bnyk lauk...
aku cakap kat mywife...ala bukan selalu makan kat luar...selalu sabtu n ahad.."wajib" masak...tak makan nasik..buat bihun/mee sup or sup tulang...
tapi minggu lepas dah makan..minggu nie bg my wife rehat pulak..yelah dah nak masuk 7 months..bg dia relek sama.....aku pun nak jadik suami mithali jugak...kik..kikkk....asyik ibu mithali aja...

abis bab tu..
petang nanti plan..nak cuci keter sbb keter pon nak "comei" gak...yelah sabtu smlm pi cyberjaya, pi taman warisan putrajaya,..pi bagan lalang...

plan petang nanti nak setelkan sedikit homework opis ,,nak buat design...tupun kalau ada idea kat kepala hotak ni...kik..kikk

tadi pagi sempat sembang ngan ayah aku through phone..sambil tanya kabaq..ada dekat2 20 minit...ayah aku masa tu kat umah pakngah majid...sian pak menakan aku tu...kena angin ahmar...doakanlah beliau sehat selalu...

itu aja...nak pi mandi sat...nanti kita gobror lagi....

No comments: