05 July 2008

:: Alhamdulillah segalanya berjalan lancar ::

segala pujian bagi allah yg menganugerahkan kesihatan dan akal fikiran yg baik buat aku dan isteri...

hari nie segalanya berjalan lancar...presentation utk thesis sudah habis...
bermula jam 9am samapi 12 tgh...
aku dekat2. 30 minit..my wife dkat22 sejam...projek dia canggih...

so..segala penat lelah..dah habis...sekarang aku dapat balik sabtu dan ahad aku...
selama 2 tahun tak ada sabtu dan ahad...

sekarang..kena baiki sedikit thesis..dan submit semula utk endorsed oleh supervisor...dan baru boleh buat jilid..hardcopy...
harap semua dalam perancangan..
kalau sempat..ogos nanti konvo...kalau tak sempat tahun depan ler...anyhow..tak kisah..janji pengajian utk master dah tamat...

so harinie jugak..ada lah hari sukan utk anak aku abid...minta maaf bnyk2 dari ayah dan ibu...sbb tak dapat attend...mak pak tak mai pon boleh dapat number satu tu...dua acara dia amik...

okay itu aja..
terima kasih tak terhingga buat sesiapa yg terlibat dalam pengajian master aku nie..samada secara langsung atau tidak..
dan kepada yg mendoakan utk kami berdua...moga allah membalas jasa kalian...


i'allah bulan ogos nanti aku nak balik kg sat...nak relex sikit...
nak amik cuti 2 hari.....

No comments: