19 May 2008

:: Citer Melayu vs Citer Tamil ::

salam semua...
saja lah nak berkongsi....ini adalah sebahagian dari koleksi citer melayu aku dan citer tamil...
aku suka tengok citer melayu yg lama22...sperti contoh da di du..anak sarawak, puteri , abang dan sbgnya..aku tengah duk cari lagi ..utk buat koleksi sperti tuan badul, tuan besar, guru badul, hantu siang, setinggan, 7 biang keladi, ali setan..aku rasa koleksi aku nie yg lewat 80an..

yg 60an 70an..aku kurang minat....kik..kikk

citer tamil...sepeti dibwah..
dvd ciyet tamil nie mahal..kalau nak beli..satu citer sampai 14 ke 17 ringgit..
aku lani lebih suka beli dvd yg ada 3 citer...tak mahal sngt..tapi payah nak jumpa...kalau nak beli..aku kena ke kl...aku selalu beli kat jalan tar dan area22 depan sogo..itu saja..





No comments: