07 April 2008

:: Perjumpaan kedua pada 05042008 ::

salam semua...



sabtu lepas merupakan perjumpaan kedua aku dengan supervisor aku...jumpa kat bilik dia...ditemani oleh anak aku...wife aku pun sama..jumpa supervisor dia...bilik supervisor kami bertentangan...

so...seperti yg diminta dlm perjumpaan pertama aku diminta menyediakan sistem spec utk supervisor aku tengok....
so dlm perjumpaan kedua ini..
aku sertakan sekali sistem spec dan sistem senibina untuk komen dari supervisor aku...

bnyk yg dikomennya,,,,
dia kata bidang penyelidikan aku besaqq...takut tak sempat buat...

so diakecikkkan..dia kata kalau sempat buat ..baru proceed dengan yg selebihnya..
alhamdulillah...
so aku dah paham..
aku pun wory jugak takut scope aku kecik....
kik..kikkk

so...
tarikh22 aku kena ingat...sbb last date aku rasa ujung bulan 6 kot..termasuk ngan thesis sekali...

harap22 semuanya berjalan dengan lancar...
begitu jugak dengan my wife..
harap dia tak hadapi masalah....tambahan pulak kesihatannya sedikit terganggu kebelakangan ini...

harap semua berjalan lancar..
pohon dariMu ...sihat kan lah tubuh badan kami dan anugerahkanlah kami akal fikiran yg sehat..moga2 penyelidikan kami yg tak seberapa ini dapat memberi kesejahteraan kepada umatmu kelak....
perjumpaan mula jam 1015 pagi..habis jam 1130pagi

1 comment:

Anonymous said...

testing