28 January 2008

Semester ini benar2 membunuh aku…

Semester ini benar2 membunuh aku…


Aduh….this semester is really2 kiling me…

Projek kat opis yg mesti disiapkan…
Proposal projek mesti disiapkan..30 pages including references…satu apa pon aku tak taip lagiii idea nak buat thesis tu dah ada…Cuma tak ditransfer dari otak ni, ke computer lagi…

Ditambah lagi penyesaksaan Final Exam..sebanyak 3 paper…semuanya this month…termasuk 2 lagi presentation yg mesti dipresentation kepada 2 org prof…setelah mendapat belas ihsan mereka..utk dipresent pada 9hb feb nanti..

Lagi penin kepala…ahad lepas…wallet hilang pulak..termasukk i/c, lessen, bberapa keeping kad atm dank ad kredit…termasuk wang ringgit…..adusss…napakah ujian allah ini menimpa pada aku..

Ingatkan gaji bulan nie(jan) ada balance..tup22 habis..rm 500...adussssss...

Buat i/c..kena bayaq pulak rm 120..utk hilang kali pertama....
Kali kedua rm 240…
Nak buat lesen baru ..kena pi jpj seremban..kat mana letak pon aku tak tahu…adus abis rm 20 bayaq denda..

Anak aku pulak demam + selsema….cuaca panas sngt sekarang niee..
Mungkin ujian allah utk ku…

Semester ini memang letihh..letih sesangattttt…

Aku perlu sabar sehingga 09hb feb utk presentkan semua projek n proposal...doakan aku agar dapat menamatkan master degree ini...
Bermula mac..sehingga jun..aku mesti siapkan tesis aku....


2 comments:

me said...

sabaq kawanku...ujian tu suma dtg dari allah...kita kena terima bahawa setiap kesusahan itu adalah cahaya kejayan...tuhan itu maha penyayang...dia x kan buat sesuatu tanpa ada sebabnya....

ewah..kesian kat hang...tq la noo hari tu hantaq aku balik...

FCY

Anonymous said...

tq , beb...aku dah okay...lani pakai kad pengenalan sementara....abis rm 110 ...kena denda,,,