Showing posts with label TMRND. Show all posts
Showing posts with label TMRND. Show all posts

24 May 2010

:: Nak Main Berapa Frame habaq Mai ::

Ahad lepas ada pi jumpa member2..sambil sambil asah tangan..yelah dah lama tak asah...selalu aja bola masuk longkang..kali nie...sapa berani..jum set date n time..kita kasik gegar sikit kat boling alamanda tu....

setakat sembang aja deraih ...takyah ler...ada berani..turunn

anwar ...cara tenung bola pon ada makna tu...yelah...selalu terjun longkang..kali nie..tak masuk langsung longkang...
tengok gaya tu....gaya kena ada...

tengok gaya adjest tu...tu untuk control bola guna hikmat kelapan...kalah dewata raya


seee..kan aku dah cakap...full marks tu...

ni hangpa toksah duk habaq ler...otai boling nie...alamanda center boling tu dia punya lah...tapi dia tak mengaku ler...bola tu bawak sendiri tu..bukan setakat bawak aja..bola tu buat sendiri tu...kat umah pun ada mold..sapa nak tempah bola kontek mamat nie ler...otai segala otai...macam burger otai tu...hik..hik22

ini hikmat power gak..ala2 power rangerss


ini lagi toksah duk cerita...masa lalu kat tempat bola boling pun...bola dah bergegar..takut..bayangkan..bola pon boleh takut..apatah lagi masa nak baling....longkang tak masuk langsung...bola duk dlm longkang boleh keluar balik..takut kena jerkah...
ada berani

see...masa nie baru abis jerkah bola yg masuk longkang...bola naik balik..


tengok cara jalan tu....tu cara baru aja tgk bola masuk longkang....ha..ha..ha..



bola mola2 duk di tepi...adjest guna badan aja...bola terus duk tengah...terus straight tu..

cuba hangpa tgk dari belakang...hangpa nampak mcm ada naga tak....itulah hikmat naga keramat..

23 September 2008

:: Gambar geng Compro ::

ini gambaq geng opismate...kami snap sbb nak buat kad raya(elektonik kad ler) nak bagi kat kawan2 sekampeni...hik..hikk


29 August 2008

:: Softec 2008 :: Software Testing Conference 2008 ::

http://www.mstb.org/conference/index.php

salam semua ...
tarikh 27 dan 28 Ogos yang lepas...aku menghadiri conference pengujian perisian...

di adakan di conference center timesquare, tingkat 14...dirasmikan oleh depute minister of science technology dan inovation...yb Fadilah (mp petrajaya)

lebih kepada penerangan or awareness, disampaikan oleh mereka2 yg power2 dlm pengujian software nie..http://www.mstb.org/conference/index.php

aku dgn my opismate, bain attend this conference...

bnyk ilmu yg dapat...
gambar tak sempat nak snap...sorilah..kamera terlupa bawak...



KUALA LUMPUR 27 Ogos - Persidangan Pengujian Perisian (SOFTEC) 2008 yang bermula di sini hari ini, telah menarik 150 peserta dari sektor industri kerajaan dan akademik.
Bertemakan pengujian ke peringkat seterusnya, persidangan dua hari itu dianjurkan oleh Lembaga Pengujian Perisian Malaysia (MSTB) bertujuan untuk meningkatkan kesedaran mengenai industri pengujian perisian negara.
"Persidangan itu menawarkan para peserta dengan pemahaman yang jarang diperoleh mengenai landskap industri pengujian, amalan dan peluang yang dibawa oleh ramai penceramah antarabangsa dan Malaysia pada acara itu," kata Presiden MSTB, Mastura Abu Samah pada persidangan akhbar di sini.
Persidangan SOFTEC 2008 dirasmikan oleh Timbalan Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Fadillah Yusof.
"Saya gesa agar semua pihak yang terbabit menyokong MSTB dalam usahanya untuk memastikan pengamal teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) mendapat pensijilan dan kelayakan profesional," kata beliau dalam ucaptamanya di SOFTEC 2008.
- Bernama

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2008&dt=0828&pub=Utusan_Malaysia&sec=Ekonomi&pg=ek_02.htm

14 August 2008

:: Gambar Opis Baru ::



tempat bela duyung..


workstation aku




25 July 2008

:: aku kembali ::

ourksxssalam semua...teringat aku kepada kata2 ustaz ismail kamus...sekaya mana pon seseorang tu...berapa keping roti canai dia boleh makan...ada org kaya makan 18 kepng roti canai??paling kuat pun sebiji saja...sama saja macam kita...

silap2 kalau kena kencing manis, darah tinggi, jantung tak pon buah pinggang...yg bole makan adalah kulit roti aja...kik..kikkk

pesannya lagi...jadikan dunia ni utk ke akhirat...maksudnya..dunia hendaklah diakhiratkan dan akhirat hendaklah diakhiratkan....kik..kikk..
yelah..kehidupan sekarang nie..yg penting adalah wang ringgit...semua org sedang gelut carik duit...tak kiralah...yg halal ke yg haram ker...kalau yg dapat yg hala tu..alhamdulilah..tak ler mati nanti api neraka tak mai carik daging2 yg tumbuh hasil duit haram tu...kik..kikk

aku mcm biasalah..kengkawan yg seangkatan semua dah bergaji mencecah 5 angka...takpon koman22 7 ker 8 ribu...aku apa ada...pi mai pi mai tang tu jugak...


alhamdulillah...pengajian master baru aja selesai...tgh tunggu senat meeting...
isteri pon begitu jugak...

org kata ..kalau nak kejer karier..kena tukar sana sini..tapi aku nie dah 33 tahun...aku rasa aku kat sini lah....tapi rezeki kan allah yg bagi..kita usahakan..kita percaya pada rezeki...kita usahalah..mana tahu rezeki kat tempat lain lebih baguih lagi...

tapi yg aku concern sekarang adalah utk famili aja,,selain ayah n kelurga kg..
kalau ada rezeki lebih..nak aku bantu ayah kat kg...paling koman pon nak bagi duit utk buat wiring kat umah...yelah...dah berapa puluh tahun dah wiring letrik kat umah...asyik short aja..lampu pun semakin gelap...kik..kikk..

ayah pulak ...nak kena ada "org" jaga..yelah..semenjak tahun 2002, mak pergi meninggalkan kami semua...sian jugak ayah...aku paham sangta perasaan lelaki ni...sbb aku pun dah jadik ayah...kalau isteri tak ada..payah...semua tak jadik kejer...ada rezeki nak share ngan adek beradek lain...seorang seribu....kalau 6 org dah 6 k boleh dapat...tapi tulah...aku tgk adek beradek aku yg lain pun susah jugak...semua cukup makan aja...gaji pun tak bnyk....i'alllah satu hari kami adek beradek akan bantu ayah jugak...