09 June 2008

:: Baju Euro 2008 ::

salam semua...
petang smlm aku ke satu kedai spare part beli perkakasan utk servis keter...rasa agak murah dikedai ni...thats why beli di sini aja...3 , 4 hari lepas survey harga...

1.beli minyak enjin castrol magnetac...dulu harga rm 68, pastu naik ke 72, ke 76 last sekali aku beli 2 bulan lepas rm 78..tup22 harini dah rm 82..mahu tak mahu kena beli jugak..bolehlah pi 8000 km...ni pon dah 8100 km..so takut jugak lah...

2.beli oil filter...rm 8
3 beli air filter rm 6
4. minyak gear rm 14(1 liter)
5. beli power window punya switch...aku beli kat salak..rm 35..aku beli kat sini rm 18 aja...apa lagi angkatlah....suis power window aku jenis proton saga lmst so berbeza sikit dengan iswara lama..iswara lama punya suis murah aja..rm 12 kot..
6. beli spark plug - 4 biji...

maybe sabtu nie kot hantaq servis..sebelah petang ler..

aku dapat hadiah jersi euro 2008...penaja bersama castrol ..kaler putih...nasib baik muat ngan aku...dan memang cantekkk....

No comments: